hayalperest2310 Kızlar bebeklerinize hangisini kullanıyorsunuz acaba 10 aylık silikon parmak diş fırçası var bende kaybettim önerebileceğiniz güzel bir diş fırçası arayışındayım yardımcı olur musunuz
teachermom07 hayalperest2310 R.O.C.S marka diş fırçası / macunu ve diş fırça kabı 3 ünü beraber ebebekten aldık memnunum
teachermom07 hayalperest2310 ilk dişi 9 aylıkken patladı biz 1 yaşından itibaren bu markayla başladık Çok rahat tutuyor kendisi hergün fırçalamak istiyor. Öncesinde parmak silikon fırça kullanmıştık. Diş macunu da doğal yutmalarında bi problem yok ancak açıldıktan sonra 1 ay ömrü var
hayalperest2310 teachermom07 10 aylık olduk 8 dişimiz var zamanı geldi diye düşündüm dediğiniz markayı sipariş verdim yorumlar gayet güzeldi teşekkür ederim 🌸❤️
teachermom07 hayalperest2310 ay maşallah ne güzel hızlı hızlı çıkarmış. Biz 18 aylık olmak üzereyiz 10.dişi bekliyoruz 💥 Güle güle kullanın ✨
teachermom07 hayalperest2310 bu diş dönemi oğlumda da iştah bırakmıyor doğru düzgün birşey yediği yok 🤦♀️
hayalperest2310 teachermom07 valla zor Rabbim yardımcımız olsun inşallah kolaylıkla çıkar tüm dişleri