Sleepy natural kullanıyorduk doğduğundan beri 5 numaraya kadar çok güzeldi kalındı 6-7 si resmen bez parçası gibi aşırı inceydi bende bio natural olanını aldım 6 numarasına kadar satılıyor galiba dışarıda ondan memnun kaldım güzel trendyolda falan pahalıya satılıyor şimdi birde extra olanını deneyeyim dedim direk kakayi taşırmış bunuda hiç beğenmedim ☹️ hangi bezi önerirsiniz hanımlar içi kalın güzel olan