Yaptırma diyorlar küçükmüş ölürmüş yarın götürücem hastaneye yaptırmak istiyorum hem küçükken daha çabuk iyileşir ve hatırlamaz travma olmasın düşüncesindeyim babam az önce aradı ve arkadaşım kestirdi çocuğu öldü toparlanamadı bakamadılar iyileşemedi öyle küçüktü öldü 4 yaşına girsin öyle yaptır aceleniz ne dedi kararımı verdim ben ne alaka doktorlar öneriyor dedim böyle bişe olur mu çok hareketli bebek altını zor bezliyorum sünnetten sonra çok sıkıntı yaşar mıyız