31 günlüğüz ve ne kadar uğraşırsam uğraşıyım ağızdan gazını çıkaramıyır. En son dayanamayıp uyumasına izin veriyorum bu sefer uyandığında bas bas bağırıyor gaz sancısından. Ne yapacağımı şaşırdım. 40 dk uğraşılmaz ki her seferinde. Var mı bildiğiniz bir yöntem.