mutluannecikkk Merhaba anneler 4 aylık kızım var Büyük tuvaletini 2 haftadır yapmıyor gazanı cıkartıyor kokusu da oluyor ama tuvelet sorunumuz var sizlerinde başınıza geldimi normal mi acaba