Kızlar oğlum 5 yaşında kızım 4 yaşında Allah nasip ederse 1 ay sonra doğum yapacağım 3. Olacak sezeryan ile. Sorun şu benim ablalarım sürekli bana çocukların küçük niye tekrar çocuk yaptın niye çocuk yaptın diyip duruyorlar bana kendimi baskı altında hissediyorum rahatsız oluyorum. Benim çocuklarım çok akıllı önlerine yemek koyarım Yerler, yanlarına uzanırım uyurlar, tuvaletlerini kendileri yapar yani ben kendime güvenip de yaptım bu 3. çocuğu eşimde çok istedi tabi. Ama hamileliğimden tut doğuma kadar söylendi ablalarım özellikle🙁 son 1 ay kaldı zaten çok stres yapıyorum bugün aramış beni telefonda yine aynı şeyleri söylüyor yanlış anlamayın ama ben artık pişman oldum çocuk yaptığıma gözümü korkuttular nasıl yapacağım yetebilecek miyim falan diye😢