gokceege bence insandan insana değişiyor. Bende nispeten aşırı rahat geçirdim sezaryeni. Acı eşiğim çok düşüktür ama mecburi istemeye istemeye oldum hiçte pişman değilim. 3 gün sonra tamamen kalktım, ağrım felan yoktu sütüm hemen geldi. Bunları okuyup etkilenen bir sürü insan oluyor ki bende gebeyken okuduğum için ağlamaktan içim çıkmıştı sezeryan olcam diye. Arkadaşım da normal doğum oldu 10 gün yattı kalkamadı, oturamadı kız