Dün gece çıldırmama ramak vardı tabiri caizse , daha kırkımız çıkmadı 25 günlük olduk dün gece uyanıp durdu asla uyumadı . Annem yanımdaydı çok alışmıştım onun rahatlığına işe başlamam lazım izinimin tamamını harcamayayım ne olur ne olmaz diyerek döndü memlekete şimdi ısrarla sen gel diyor 7-8 saatlik yol benimde kanıma giriyor eşime gideyim çok zorlanıyorum filan dedim o da bozuldu o kadar saatlik yol daha kırkı çıkmamış nasıl olacak ben yükünü hafifletirim filan dedi eşimde mühendis garibim o da nöbet usulü çalışıyor bir gün evde bir gün işte evde olduğu günlerde de serbest olarak aktif çalışıyor bütün gece fırladı durdu bebeğin ağlamasına altını değiştirdi üstünü değiştirdi salladı gezdirdi mamasını verdi yok banamısın demiyor çocuk bütün gece sabahlattı bize . Bir yanım eşin destek işte daha ne istiyorsun annenlerin başına atıp kaçmıyor seni diyor. Bir yanımda annen daha yeni gitti gece uyandığında o da sinirleniyordu çok kalmak istese imkan yaratır kalırdı hemen nereye gidiyorsun peşine diyor . Bir yandan da gitsem az rahat ederim çocuğa bakarlar az kafam dinlenir diyorum kafayı yemek üzereyim tamamen ne yapacağımı şaşırdım nasıl uyuyacak bu çocuk yada ne zaman geçecek bu uykusuz dönemi