gozde02 Yarın rota ve Menenjit aşısı olacak bebeğim sizce vakit geçti mi 3 ay 15 günlük bebeğim bi sıkıntı olur mu acaba gününden dolayı
cansin92 gozde02 bana sağlık ocağındaki hemşire rota için 3 ay 15 günü geçmesin demişti tam zamanı bence
Crss gozde02 bana doktor rota 3. Ayı bir gün bile geciktirme dedi Zamanlı aşıymış işe yaramıyormuş. menenjiti ise 4ay 10 günlük yaptırabilirsin dedi
gozde02 Crss ahh aptallık bende maddiyattan dolayı biraz erteledim 1-2 haftadan bişey olmaz diye düşündüm 3.ayı geçirmem dedim çok üzüldüm şimdi
Crss gozde02 hepimizde olan şeyler tabi. iki şekilde vuruluyormuş 2 doz istersen 3-5. Aylar 3 doz yaptırırsan 2.4.6. Aylar öyle demişti aşıyı almadıysanız 4. Ayda vurdurun tabi doktorunuza bi danışın ancak bana öyle demişti
MaselS gozde02 merhabalar biz 3.ayımızda rota olduk şuan 4 aylığız ve yeri menenjit olucaz ikisi aynı anda oluyomuymuş hiç bilmiyordum 🧐 birde 5.ayda rotanın 2.aşısı