Dedektifgadget Normal mi yara yok ama hafif kızarıklık oluyor doğru mu emiyor bilmiyorum göğsümüm kahverengi kısmı büyük hepsini tutamıyor sızlıyor o yüzden de 🥲
churchil Dedektifgadget yara yoksa normaldir heralde başlarda benim de öyleydi sonra geçti. Sadece ucunu emmiyosa sorun yok
ilknursam Doğru emmedikçe geçmesi zor video falan izleyip doğru tutturmalısın. O acıyı biliyorum ağlayarak emziriyodum. Yeni doğum yaptınız büyük ihtimalle geçecek hepsi🥰