1 yasında aşı için gittik doktora 7.600 çıktı kilosu doktora normal mi dedim 2 aydır hic kilo almamış 9 falan olması lazim tabi her bebek bir değil dedi şok oldum çünkü öyle çok fazla iştahsız bi bebek de değildir gün boyu mama mama diye gezer 3 ana öğün kesin yediriyorum uyurken de mama içiyor. emiyorda Bilmiyorum az mi geliyor ama kimi çocuk vardır hic bisey yemez mesela ama yok bebeğim öyle değil yemek istemediginde hic birakmadim mesela biraz sonra tekrar dener yedirtirdim kilosu beni şaşırttı 2 ay da hic kilo almamış ne demek görünürde zayıf değil hatta yanaklı falan bide 9,10 olsa topaç gibi olurdu herhalde 😐