Yesimgulcakir merhabalar benim kızım da gripti doktorumuz yapmadı çünkü menenjit aşısı Ateş yapan bir aşı. Ateşlendiğinde aşıdan mı hastalıktan mı bilemeyeceğimiz için ve ikisi bir an da etki edip çocuğun direncini düşüreceği için olmamıştı iyileşinceye kadar beklemiştik ki iyi kide bekledik gerçekten 2 gün boyunca ateşi 38,5-39 arasındaydı aşıdan sonra ağır bir aşı