Deletedmom_83 sizi o kadar iyi anlıyorum ki , benim bebeğim de 3,5 aylık aynısı , gündüz uykusu kalmadı , sürekli sallıyorum ana kucağında , sallamayı Bıraktığım an uyanıyor , bende uykusuz kalıyorum , çok yoruldum , bu hayatta en büyük zaafım uykuydu bide ….