Muaziim Kızlar ben düzenli regl oluyorum. Bakır Spiral vsr. 18 gün önce elle almıştım. 4 gün adetim gecikti. Dün test yaptım eczaneden alıp tek çizgi çıktı. Ama hala tık yok kasıklarım ağrıyo adet olmadım. Gecikme yapar mı
Muaziim Ayrıca elleyi hemen içtim 12 saat bile geçmedi. O günde doktor kontrolüm vardı spiralin kaymadı dedi. Kaymadanda hamile kalma ihtimalim düşük. Ufff 😒😒 kafamda deli sorularr