Seastar Enlsr Ocean kullanıyoruz.İlk basta saglık ocagının verdıgını kullanıyorduk ama içinde koruyucu maddeler cokmus.İçime sinmedi degıstırdım.Şimdi bunu daha cok sevıyor.Tek fıs kullanıyoruz şimdilik 400 lük olandan.Doktorum da iyi yapmıssın dedi.😊
Enlsr Seastar kuzum kaç aylık bebeğin yaa onun ayları var mı yoksa eczaneden alıp kullanabilir miyim 🩶🧸
Seastar Enlsr su an 5 ay 13 gunluk 😊 3 çeşidi varmıs 400-600-1000diye.Biz 400lük kullanıyoruz tek fıs olarak.Yani saglık ocagının verdigine göre tek kasıga denk geliyormus.Eczacınıza danısın yine de😊
adalinamomm Ilayda127 Sizde hıysuzluk uykusuzluk yaptı mı? Benim kızım 4 buçuk aylık ilk kullandığımda huzursuzluk uyku problemi oldu ben de bırakmıştım şimdi devletin verdiğini kullanıyorum.
Ilayda127 adalinamomm yok hayır yapmadı belki atak dönemine filan denk gelmiştir kullandığınız zamanlarda
Cnrars Enlsr ocean D3 Venatura D3K2 NBL probiotic D3 Temiz içerikli olanlar . İstediğinizi yazdırıp alabilirsiniz
adalinamomm Ilayda127 Olabilir ,duruyor hala tekrar kullanmaya başlayacağım bakalım aynı tepkiler oluyor mu? Teşekkürler ☺️
Ummuhan_52 Enlsr merhabalar ocean 400 I U olan ı tercih edebilirsiniz d vitamini için Wellcare 400 I Ü da temiz içerikli. Demir için de bestiron damla 👌🏻