Merhaba Anneler, kızım 6 aylık olacak, sabahları yumurta biraz veriyorum sarısından tadım olussun diye, siz nasıl veriyorsunuz yumurtayı yani içine bisey karıstırıyo musunuz 😊 diğer türlü cok kuru oluyor cünkü. Tecrübelerinizi yazarsanız sevinirim 😊🫰🏻