Merhaba hanımlar dogumdan 3 ay geçti hiç adet olmadım daha 4 gün önce spiral taktırdım takılırken çok rahattım hiç acımadı ilk gün hiç bisey yoktu ama 2.günden sonra baya yoğun kanama oldu sanki yeni doğumdan çıkmış gibiyim sizce normal mi böyle olan varmı acaba adet mi oldum diye düşünmeye başladım ama bilmiyorum