Dün 9 aylık kontrollerimiz için kan verdik. Eşim sabah sonuçları göstermeye gitti. Vitamin değerlerimiz düşüktü düzelmiş çok şükür ama doktor alerji seviyesi yüksek alerjik bir çocuk demiş eşime ZESPIRA 4 MG PEDIYATRIK ORAL GRANUL 28 SASE bu ilacı yazmış
İnternetten baktım astım ve alerjik rinit tedavisinde kullanılır yazıyor
Kullanan var mı daha önce