Doğum zamanı hastanede 1500 civarı bir ücret aldılar bizden özel sigortam vardı doğumu sigorta karşılıyordu yakın zamanda bir arkadaşım doğum yaptı onunda özel sigortası var o 1500 tl yi geri yatırmışlar ona bize geri yatırmadılar sizin nasıl oldu ? Ben ona göre hakkımı aramayı düşünüyorum da 🙈