Güzel annelerim bilgi verirmisiniz. Taktıran varmı varsa. Adette nasl bı düzensizlik oldum. Veya cikartiran varmı çıkartırken ne gibi sıkıntılar oluyr ben kendi kadın doğum doktoruma sordum evet takıyoruz ama ben onermiyorm adette sıkıntı lar oluyr çıkarırken de ayrı bı sıkıntılı dedi kafam karisti