1cocuksevdasi ben de aynı ikilemdeyim kimizi de diyor hiç ateş yapmadı ilaclara xa zaten mesafeli bir yapım var bilmiyorum napacağımı ateş konusunda uzman görüşleri malum en korktugumuz sey havale onda da atesin tek sebep olmadigi soyleniyor sirf ates icin bastan ilacvermek mantiksiz geliyor bana bir yandan da ilk asidan sonra aksam yarim saat icerisinde atesinin 38lere gelmesi oldu saat basi kontrol ettigimiz halde kizimin aglamasiyla fark ettik hizli cikisi stresli bir gece olmustu