Merhabalar, geçtiğimiz haftasonu kızımı gece beslenmesinden kestik. 1 yaşını dolduracak. Bu sefer de gece emmeye ağzının ıslanmasına alıştığı için olacak ki su içmeden asla uyumamaya başladı. Uykuları da düzene girmemiş oluyor böyle. Yani meme yerine bu kez su içmek için aynı saatlerde uyanıyor. Ne yapmam lazım şaştım kaldım. Su vermesem ben de üzülüyorum ya çok susadıysa diye. Nasıl yapacağız ….