mavi676_ Kızlar iki ayrı hastaneyle görüştüm 3 yaş altını yapmadıklarını söylediler Türkiye geneli mi böyle bilgisi olan var mı?
nazlii1_ mavi676_ bende çocuk cerrahisine götürdüm 2 tane hastanede yapmıyoruz dedi. Biri 1 yaşından önce, diğeri 6 yaşından önce yapmıyoruz dedi…
annesininkuzusu_1402 mavi676_ devlet hastanesınde 1 aylıkken yaptırdık cok sacma 3 yas altı yapmaması ne alaka kı
Berydeniz mavi676_ yeni dün yaptırdım ilk doğduğunda siraya girmiştik çocuk cerrahisine 4 aylik sirmaz geldi yaptik
ahbus94 Hayır yapanlar var tabii ki. Ürolojiye gidin ben devlette 50 günlüktü bebeğim yaptırdığım da. Çocuk cerrahisi de 6 aylikken yaparız demişti
mavi676_ ahbus94 evet ürolojiye gitmiştik zaten o 3 yaşından önce yapmıyorum dedi çocuk doktoruna gittik oda aynısını söyledi 🤦🏻♀️