2.ay aşısında da birkaç günlük gecikme olmustu hatta ben arayıp ebeye söyleyince iki gün sonra yapılmıştı gerekçesi de ilçede olduğumuz için belli sayida bebek olmasi gerektigiydi bugun 4ay 10 günlük olduk yine sağlık ocağından ses yok sizin aşılar kac günlükken yapıldı acaba