kubra388 2 aylık bebeğim sürekli öğürüyor. Bazen kusuyor bazen de kusmuyor ama bu durum beni çok endişelendiriyor.Böyle bir durum yaşayan var mı .Sebepleri neler Çözüm öneriniz var mı