Kızlar benim oğlan 2 ay 8 gunluk uyku duzenı ıyıydı yanı gece en azından 10 da uyur 2-3 de kalkar emer gazı yapsrsa cıkarırız sonra 6 da sonra 9 da uyanırdı şuan alt üst olduk atak dönemide degil gorunuyor 4-5 gundur gunduz uykuları sadece yarım saat tık hemen uyanıyor gece 3 de uyudu uykuya gecemıyoruz dalmıyo asla dalarsa normal uyuyo 2-3 satte uyanıyo gece uykuya cok zor gecıyoruz ne oldu böyle anlamadım diş vs olabılırmı başla bısey gelmıyo aklıma birde gaz damlası sab simlex Olanı kullanıyoruz acaba etkılıyormu gazınıda cıkaramıyor özellikle gece bu gaz damlasını 1 aydır kullanıyorum sankı ıyı gelmedı oncesınde daha duzenlıydı herşeyi bilen tecrubelı anneler yazabılır mısınız