Nerdeyse 8 aylık oğlum. Yav hep miz miz uyumaz zor uyur 5 dk da uyanır. Gece 20 30 kere kalkarım . Sabaha kadar elim beşikte sallarim. Gören hasta mı bir yeri mi ağrıyor der. Yav yok yok dogdugundan beri mi hasta. Valla usandım . Allah günah yazmasın ama ben çok yoruldum🥺