Usnac1995 8-10 aylıkken kendi ayındaki arkadaşları kimseye gitmezken oğlum giderdi. Hatta diyordum hep böyle mi olacak. Şuan 16 aylık yabancı biri yaklaşınca direk elini atıyo vuruyo. Uzaktan sevenlere güler oynar falan ama yaklaşmıcak