Merhaba herkese oglum 27 aylik, parmak emiyor 4 aylıkken başladı, doktor 3-4 yaşa kadar normal dedi fakat artık baş parmağının tırnağı düşecek seviyeye geldi çok deforme oldu parmağı, acı oje sürdük ama kıyamıyorum devam edemedim başka çözüm bulan var mı? Doğal şeyler denedim sogan vs sürdüm ama yinede emiyor, bu durum başına gelen ve çözüm bulanlar paylaşımda bulunursa sevinirim