yaybebegi Merhabalar 14 aylık bebeğim için oto koltuğu almak istiyorum kraft düşünmüştüm ama yüksekliği azmış bebek camdan dışarı göremiyor diye yorumlar okudum yoykoda nasıl camdan dışarı görülüryormu ?
merkursavascisi_06 yaybebegi yani görüyo aslında ama ağaçları falan görüyo yerdeki köpeği gösteremiyorum mesela. Bear olan modeli mi alacaksınız? Ben onu kullanıyorum bende mi sorun var oto koltuğunda mı bilmiyorum kemerini bağlarken çok zorlanıyorum araştırın biraz daha isterseniz
Kuzeybabyy yaybebegi en yükseği besafe tavsiye ederim iki oğlumada kukkanıyorum küçüğe ilk Joie aldım ama dışarıyı tam göremiyordu satıp besafe aldım
yaybebegi merkursavascisi_06 öylemi bebeğim araba hastası arabaları görünce an an diyip çıldırıyor en azından yandan geçen arabaları fln oturduğy yerden görsün istiyorum. Kemer sorununu bende birkaç yorumda okudum ama dikkate almamıştım şimdi sizde söyleyince düşündürdü bu beni. Peki 360 derece olması bir avantajmı besafe isofixsiz olanda yakın fiyatta ama 360 dönmüyor o.
merkursavascisi_06 yaybebegi dönmesi çok iyi kesinlikle ondan memnunum bazen güneş geliyo çocuğun yüzüne o zaman döndürüyorum hemen🙃 arabaları görüyo sanki biraz ya ona emin olamadım😂 kemer meselesi önemli ya
yaybebegi Kuzeybabyy peki yatma pozisyonu yeterli oluyormu birde sizinki isofixli olanımı isofixli olan bütçeme fazla isofixsiz olanda güvenlik konusunda sıkıntı yaşatırmı emin olamıyorum
Semaaa39 Elifkurtulduuuu hayır adac puanından dolayı o modelini tercih etmedim. Ama o modelide var besafe markanın
merkursavascisi_06 Elifkurtulduuuu kemeri çok zor takılıyo bence yani ben başaramıyorum genişletmem gerektiğinde falan çok uğraşıyorum