Dün gece uyurken eşim oğlumla odasında uyuyordu ve birden oğlumun sesini duydum anne diye bağırıyordu. Fakat rüya mıydı gerçek miydi emin olamadığım bişey oldu. Oğlumun yanına gitmek istedim yataktan kalkamadım ve yorganın ucundan sanki biri tutup kaldırıp indiriyordu. Daha sonra ağzım uyuştu sanki açamadım ağzımı içimden besmele çekip durdum. Aklıma kötü kötü şeyler geldi. Ama o kadar gerçek gibiydi ki rüya değildi sanki. Hatta eşime sabah sordum oğlan hiç uyandı mı bana seslendi mi dedim yok hayır hiç uyanmadı dedi. Ne oluyor sizce ne bu töbe estafurullah çok korktum 😟