Kubra9 Günaydın kızlar bi sorum olucak adetim 4 gün geçikti bende 4.günün sabahı test yaptım silk çizgi çıktı 5.gün sabah kalktığımda regl oldum acaba hem gebelik olup hemde adet görmüşmüyümdür adetimde 4 gün sürdü test mi yapsam tekrar bilemedim
gencmom_ Kubra9 herşey olabilir düşük kimyasal gebelik üstüne görme bence testle uğraşma canım direk acile git durumunu anlat
bomgomy Kubra9 ben hamileyken ilk ayımda regl olmustum yani regl olduğum da aslında hamileymişim , kuzenımde de aynısı oldu
tgbada Genelde o kanama regli degil yerleşme kanaması diye adlandırılır yani bebek rahme yerleşirken kanama olabilir büyük ihtimal öyledir ama bence hemen Bi acile gidip test verin kafanız rahatlasın