damlaasil evet telefon numarasını veriyor. Ve ufak şeyler için polikliniğe çağırmadan telefondan Yardımcı oluyor. En güzeli de çok kasıntı bir doktor değil keskin çizgileri yok. Bebeklerde bu ay kesinlikle bu olmalı demiyor içinizi güzel rahatlatıyor. Ben yenidoğan yoğun bakım hemşiresiyim tedavisini de beğeniyorum açıkçası verdiği ilaçlar ve takviyeler genelde içeriği temiz şeyler. Bebeğe yaklaşımı da korumacı ve güzel. Ek gıda için de liste veriyor sorularınızı sabırla yanıtlıyor. Benim görümcemin oğlu var ona da Kerem bey bakıyor biz ailecek memnunuz saolsun gaz ve kabızlık problemi bitti. 9 aylık oldu kızım bizi hiç gereksiz çağırmadı kontrol ve muayenelerimiz dışında ekstra hastalık durumunda şu ilacı kullanın 3 güne geçmezse öyle görüşelim dedi. Ve hep 3 güne geçti. Güncellemelere uyuyor olması takip etmesi de benim için önemliydi iyi bir hekim kesinlikle tavsiye ederim düşünün ben emziren anneler kolejden kullanabilir mi diye bile özelden sormuştum saolsun aydınlatmıştı.