Ezgi87 Düşünceniz çok yanlış 🌸180 dolmadan ek gıdaya geçilmez velev ki başlamanız gerekti. 3 kuralı ile tadımlara ile başlarsınız. Bismillah yolun başında çorba ile başlanmaz. Zaten bebeklerin sindirim sistemi dahaa güçlenmediği için, fazla yorulmasın diye 180 dolunca başlayın diye tavsiye ediyorlar.
Yoğurt, sonrasında mevsim sebzelerinden devam edin derim daha sonrada avakoda, yumurta beyazı, sonra sarısı vs. Devam edersiniz