Oscarasar Kızlar her devlet Hastanesi’nde ücretli şekilde estetik yapılıyormu plastik cerrahi bölümü var mesela ama sadece bir kaza ve travma sonucu sağlık açısından düzeltmelermi yapılıyor sadece
Gakkoyenge Oscarasar arkadaşım şehir hastanesinde çalışıyor yaptıracaktı hastane çalışanı olduğu için indirim yapıyordu doktor ama normal hastalarada yapıyordu belli bir ücretle
Tosbikkkk Oscarasar devlet hastanesinde özenmiyorlar bence yanlış bir işlem olsa şikayet edeceğin kimse yok ne bileyim en iyisi özel hastane ben burun ameliyatı oldum özelde memnun kaldım
Oscarasar Gakkoyenge evet ücretini biliyorum o sıkıntı değil ama o hastanenin yapıp yapmadığını nereden bilebilirim yani her plastik ve cerrahi bölümü olan hastane yapıyor mu bilginiz var mı
Oscarasar Tosbikkkk ben daha önce Özel hastanede çok ciddi paralara estetik yaptırdım ama hiç memnun kalmadım doğumumu da özelde yaptım yine hiç memnun kalmadım o yüzden açıkçası özel istemiyorum
Tosbikkkk Oscarasar ben doğumuda özel yaptırdım memnun kaldım sinüzit aldırdım memnun kaldım yine Yani özele gittiğim doktorlar hep iyi çıktı Hatta çocuğumun doktoru var oda inanılmaz iyi biri işinde
Oscarasar Tosbikkkk işte gerçekten doktor çok önemli devlettede gerçekten işinin ehli doktorlar olabildiğini düşünüyorum her özeldeki doktorda iyi olmuyor maalesef
Oscarasar tosbikannesi6 @ ben daha önce özelde estetik oldum ama hiç hiç memnun kalmadım doğumuda sezeryan şekilde özelde yaptım ama fiyaskoydu ve gerçekten en bilindik hastanelerden birinde oldum birdaha özeli o yüzden düşünmüyorum