Günaydın kızlar. Oğlumun doğum günü yaklaşıyor şimdi benim oğlan evin ilk oğlu ve ilk torunu güzel bi doğum günü hazırlamak istiyorum ve nasıl bir şey yapmalıyım bilmiyorum sadece bildiğim tek şey güzel olması o kadar. Ne giydireyim nasıl bi doğum günü yapayım dışarıda mı evde mi konsept olsun mu olmasın mı sıradan mı gösteriş mi yapsam hiç bi fikrim yok. Sizler nasıl yaptınız yada yapacaksınız önerileri yığdırabilirsiniz üstüme bekliyorum