Herkese selam 4.aya girdik fakat hiç uykumuz yok. ne gündüz ne gece büyük insan gibi oturuyoruz .dişleri çıkacak sanırım zaten huzursuz bi de üstüne uyumuyor var mı bizim gibi olan acaba önerilerinize açığım ne yapacağımı bilmiyorum uykusuzluktan ben bittim oğlum sağolsun hep uyanık destek ve fikir verirseniz çok sevinirim.