Ozgeiss Damla_ hamilelikte lierac kullandim ve bol bol su icmistim hic catlagim olmadi. Dogumdan sonra yan taraflarda olustu cok az bol bol eu iciyorum tekrar 5 ay oldu dogum yapali onlarda gecmeye başladı kendiliginden
minnosum25 Damla_ ben farmasinin mum balsamçar kreminn çok işe yaradığını duydum bı arkadasm kullanmstı dogmdan sonra onu denycem henüz bişey kullanmaya frsatm olmadı
Sevim07 Lierac iyi diyorlar ben kullanmadim yanlar çatladı kendiliğinden gitti birşey kalmadı Bide kantron yağ sürmüştüm ben
Damla_ Sevim07 benim ki felaket sekilde catladı bacaklarım karnım catlak yagı kullandım ama kar etmedi bakalım ne yapacaksaö
Sevim07 Damla_ ahh bende de başta öyle idi iç bacak bende de çatladı . Ama dediğim.gibi her vücut farklı
krn12 Ben kantaron yağı kullandık bi işe yaramadı. Benim çatlaklar normal değil aşırı çok. En son hametan ve medacasol karıştırıp yaptım. Üç haftadır her duş sonrası sürüyorum. Herkes geçmiyor dedi ama acayip derecede düzelme var