Kesinlikle ihmal etmemek lazım. Ben de 3 ay önce spinal anestezi ile doğum yaptım. Başlarda emzirmekten dolayı ağrıyordu. Sonra bebeğimi tam tutamadan kaldırıp merdiven çıkmıştım orada kitlendi belim. Ben de ihmal ettim meğerse orda belimde kırık oluşmuş. Şakaya gelmez yani