Bebeğim 17 günlük reflüsü var kusmuyor ama yedikleri ağzına geliyor uyurken. Çocuk sürekli yutkunuyor uykusunda ve sürekli huzursuz. Çok ama çok üzülüyorum gece ağlama krizine girdi. Az ve sık besleyin diyorlar ama memeyi ağzından çekmeye kıyamıyorum ne kadar isterse o kadar emiyor. Dik tutma vs. hepsini denedim ama bazen hiçbiri etki etmiyor. Ne zaman geçer bu tecrübesi olan var mı acaba :( çok üzülüyorum canı yanıyor mudur onu da bilmiyorum