Rez kızıyor musunuz peki Ben bazen sabredemiyorum kızıyorum istemeyerek. Bende uyku arasında oluyorum sabrım kalmıyor bazen. Kendimi sıkıyorum.
Ben dolaşmasına izin vermiyorum uyuması gerekiyor çünkü bu saatte..
Birde bizim uyanık olduğumuzu biliyor ondan da olabilir odasını ayırdım belki öyle düzelir bilmiyorum yatakta yanında istiyor birde bu aralar ayakta kucağımda sallıyorum onları istiyor