Keremi 1yaşında bebeğim de göz kapağı düşüklüğü var yorgun hasta olunca hemen düşüyor göz doktoru göz bebeği kapatmadıgında zararı yok dedi ama ben çok takıyorum
balmom Keremi benim oğlumun da doğuştan göz kapağı düşüklüğü var şu an 5 e girecek, 1 kez ameliyat geçirdik ama ilk önce düzelir gibi oldu yavaş yavaş tekrar düştü malesef
balmom Keremi yok zor değil hemen sonrasında tabırcu ediliyor zâten. Ama 1 yıl olacak dikiş izleri vs geçmedi size söylenenin aynısı bizede söylendi