aslada
Benim bebemde öyle gece gazı olunca kıpır kıpır kafasını sallıyo mesela kollarını oynatıyor. Uyandırıyorum emziriyorum ama çok değil , altını değiştirirken açık bırakıyorum rahatlasın diye. Sonra yatırıyorum uyuyor. Diğer türlü almasam hep hareket edecek 😂 3 ay 10 günlük