hddd ben her istediğinde emziriyorum 6 aylık olduk bu aralar emerken hep ısırıyor verimli ememiyor ama onun dışında gak dese emzirdim😁gece uyanirsa emziriyorum ben uyandirmiyorum. 2 aylık olduğunda Doktor artık uyanır kendisi gece acıkınca demişti o günden beri ben uyandrmam