Hanımlar merhaba
Bebeğim 1 aylık emzirirken mememde uyuyada kalsa emmesi bittikten sonra gazını çıkarmaya çalışıyorum ve bebeğim uyanıyor haliyle sonra uykuya geçmesi için tekrar çabalıyorum. Memede uyuyakalan bebeği gaz çıkarmak için uyandırmak rahatsız etmek doğru mu sizce direkt yatağına mı koymalıyım? Siz nasıl yapıyorsunuz? Benim gazı çıkarmaya çalışmamdaki en büyük sebep çıkarmadan yatırırsam ya süt genzine kaçarsa nefessiz kalırsa ben fark edemezsem diye Allah korusun