Doktorum aşı atesınden korkma demişti bana sadece 1 kere cıkar dahada cıkmaz demişti Bebeklerin normal ısıkarı 37 .37 bucuk 38 ve üzeri Cıkarsa carpol ve ılık duş aldırırsın diye dile getirdi ama benim hemsire akrabam her aşı burulduktan sonra eve geldiginde capol ver dahada cıkmaz demişti 3 aylık aşısını vurdurdugumda öyle yaptım cıkmadı allaha şükür