Kızlar 3 gündür bebeğimde dirençli ateş, öksürük, huzursuzluk, kulak kaşıma ve kusma şikayetleri vardı. Geçen gece acile gitmiştik kulakta ve boğazda kızarıklık var dendi. Antibiyotik ve kulak damlası yazıldı. Ama şikayetlerimiz hiç azalmadı kendi doktoruna yazdım pazartesi günü getir bakalım dedi. Bugün 3ncü gündü doktorumuza götürdük göstermeye. İnfluenza pozitif çıktı. Aynı zamanda dişte çıkarıyoruz. Kızım 1 yaşına daha 10 gün önce girdi. Gerçekten 3 gündür perişan durumdayız eşimle. Bebeğime ne şurup içirebiliyorum ne yediği bir şey boğazında kalıyor devamlı ne versek kusuyor. Ev her yer kusmuk içinde geçen gece yatak çarşafını 3 defa değiştirdim kusmadan ötürü. Şurup veriyorum kusuyor, yemek veriyorum kusuyor. Şurupları içmek asla istemiyor zaten. Aslında kusması iştahsızlıktan değil iştah var yemek yiyor ama yerken öksürüyor öksürürkende kendini kusturuyor, biraz balgamda çıkarmaya çalışıyor sanırım çünkü çıkardığı hep balgamlı. Aynı zamanda Dişte çıkardığı için zaten ağzının suyuda çok var. Kızımdan 5 gün öncede biz hasta olmuştuk zaten bayada ağır geçirdik hala bende öksürük şiddetli şekilde devam ediyor. Bazen nefes nefese kalıyorum tıkanıyorum göğsüm ağrıyor. Eşimdede aynı şeyler vardı ama o biraz daha hafif geçirdi daha iyi durumda. Aranızda geçiren var mı nasıl geçer doktorumuz o gün acilde verilen antibiyotiği falan kullanma dedi. Bu grip virüs için bir şurup verdi onu 5 gün kullanıcakmışız kızıma. Onun dışında bir burun spreyi ve ateş devam ederse ateş düşürücülere devam dedi. Gerçekten 3 gündür uyku uyuyamıyoruz ateşi var mı kustu mu kuscak mı derken çok yıprandım kendimde çocuğumda bir an önce düzelmek istiyorum çok yıprattı bizi bu hastalık var mı tavsiyesi falan olan