Merhaba anneler. Benim 2 yaşında bir kızım var bazen o kadar ağlıyor ki bu krizleri nasıl yöneteceğimi bilmiyorum bazen istemsiz oluyor ben de ona bağırıyorum bunu yapmak istemiyorum her gün kendime sözler veriyorum ama bir bakıyorum yapıyorum. Aslında bazı yaşadığım şeyler yüzünden tahammülsüzlük gösteriyorum ona, bu ona çok haksızlık. Zor bir çocuk, zor bir bebek şimdi zorluklarını yazmayacağım ama benim bağırmamam, tepki göstermemem gerek bu onu dizginlemiyor aksine korkutuyor. Çok hassas bir çocuk zaten. Kendimi nasıl sakin tutacağımı bilmiyorum. Benim gibi yaşayanınız varsa akıl almak istiyorum. Mesela 1 aydır uyutmalar kabus oldu 11 de uyuyan bebeğim ki 11 bile bir bebek için çok geç. 1 lere kadar oyun oynamak istiyor, o kadar yoruyor ki yatakta saatlerce kalıyorum onu uyutmak için. Memeyi de daha bırakamadık. Tam 2 yaşına girmesini bekliyorum bıraktırmak için. Tüm gün enerjisini attırmaya çalışıyoruz babasıyla oyun oynuyoruz ama uykuya gelince uyumuyor. Kendime ayıracak hiç zamanım kalmıyor belki bu yüzden ona bağırıyorum ama buna da hakkım yok tabi ki. ☹️