Elmsnghn ayy deprem zamanı biz öyleydik . Doğalgaz boruları filan patlamıştı zaten doğalgaz iki ay yoktu annemgilde kaldık . Aynı şekilde zaten elektrik su da olmaması lazım evde olmadığımız için . Sarter filan kapalıydı hep .. eve bir geldik milyarlarca doğalgaz ve 1000 TL su faturası 🤷🤷 800 TL elektrik filan . İtirazlar dikkate bile alınmadı