sedanurserhatlan Kızlar 15-16 saatlik yola gitmeyi düşünüyoruz, ama benim uzun yol fobim var. Otobüste anksiyetem geliyor, önerileriniz var mı?
Htcypc @“sedanurserhatlan”#p2970547 sedanurserhatlan cocuk olmadan önce yolculuk yapabiliyordum oyalanacak birseyler buluuordum uyuyordum vs. Ama çocuğunuz varmı bilmiyorum onlarla cok zor
3kedili2bebekli sedanurserhatlan en ön koltukta rahat edersiniz tekli almayın koltuğu ama çocuğunuz küçükse oyalamak çok zor gece uyuyan bir çocuksa gece yolculuğu işe yarar arabanın sallantısından mis gibi uyur geçen sene eşimin yeğeni ve ablasıyla yola çıktık normalde gece uyumayan çocuk arabanın sallanmasıyla çok güzel uyudu bir kere uyandı uyku arasında mama içti o kadar
Ygzbebis Zor bir durum arabayla gitseniz istediğiniz yerde mola verir rahatlardınız.müzik dinleyin dizi izleyin yani bi aktivite rahatlatır sizi ancak